вторник, 6 май 2008 г.

Три разказа в картинки

Разходка в Зоопарка

Първо се возихме в автобуса, разбира се като големи хора.


Пристигнахме в Зоопарка и се залепихме за меците, видяхме и много други животни, но те не ни бяха толкова интересни.



Имаше и влакче, на което се повозихме.


Там си намерихме приятелка . . . !


Ядохме сладолед и се омазахме.

Така приключи първият ни празничен ден 1 май.

Почивка на село

Тръгнахме с влака и малко поспахме, все пак пътуването беше 5 часа.



Пристигнахме и отидохме да видим Дунава и корабчетата.



Намерихме си приятелка . . . !


А това е цар Симеон.


Прибрахме се на село, там ни видяхме овчаря бай Иван.


Решихме да му помогнем.


Дядо, Гошо Гърка и бай Иван ме гледаха докато си играех с овцете. Под секрет ще ви кажа, че трите бутилки дето ги виждате са сракия вино и бира, но така е на село.

Накрая трябваше бай Иван да си прибере козата.


На другия ден се бях замислил какво да правя.


Отидохме в парка и пояздих магаренцето, нали все пак ми казват и Хитър Петър.


После се люлях на люлката, която ми взе дядо.


Ядох сливки.


Премерихме поглед с петела.


Отидох да видя и агънцето.


То ме погледна много любопитно.


Нахраних овцете.


После нахраних и кучето.


Имах гости и решихме да порисуваме.


Накрая се бях малко пооцапал.


Парада на 6 май.

Днес бях на парада, имаше много интересни машини, танкове , самолети, въртолети и много други машини които не познавам.
























2 коментара:

таничка каза...

Ей на това му се вика пълноценна почивка. Готино, забавно и много разнообразно. Поздравления.

Ранни записвания в Испания каза...

Детето си прекарва страхотно гледайки от тези невероятни снимки.Вече е на възраст когато повече разбира и когато го заведеш на зоологическа градина истински се радва и може да пира нещо елементарно.Заслужава си само и само да видиш неговата усмивка.Страхотно е че си има и нещо като вила където да види какъв е живота да разбере от къде идва млякото от тези сладки козички, като гледам не се страхува от тях.Седи мирно и им се радва.Поздравления за почивката която сте направили, дано по често да ви се отдава такава възможност.

Гербът на моето семейство

Гербът на моето семейство