събота, 26 април 2008 г.

Кредитното робство - последни напъни!!!

Днес настъпи краят на моята борба с банката за освобождение от кредитното робство, в което бях изпаднал. Ето и как стана това. Както знаете от предишните ми писания на тази тема, беше ми казано, след като подадох молба за закриване на кредитната ми карта, че в срок от два месеца ако нямам задължения тя ще бъде закрита. Първия месец незнайно откъде изникнаха едни 4лв. които аз добросъвестно заплатих, ето че дойде и краят на втория месец и на 16 април аз отидох в клона на банката от където ми бяха отпуснали кредита, за да проверя дали не са се появили някакви нови фантомни суми, за мое облекчение такива нямаше и служителката ми каза, че вече мога да съм напълно спокоен, и че кредитната ми карта е безвъзвратно унищожена. Днес обаче 25 април, към края на работния ден бях потърсен от служителка на банката и то на служебния телефон на фирмата в която работя ( който бяха ми поискали когато кандидатствах за кредитната карта). Явно бяха решили че ако ми се обадят на мобилния ще се набутат , а може би пък искаха да проверят по този начин, дали все още работя в тази фирма? След като се свързаха с мен, трябва да отбележа че служителката от банката е чакала поне пет минути на телефона докато ме намерят и отида да се обадя, ми предложиха специална оферта, понеже съм бил редовен платец. Усетили са че са изтървали кокошката дето снася златни яйца. Офертата беше отново за кредитна карта за 3000 лв. с преференциална лихва от 0,8 % за първата година без такса за управление на кредита , а след тази година с такса 30 лв. и лихва от 1,3% на месец. Освен това,доколкото разбрах понеже не се чуваше добре а и служителката ми обясняваше доста бързо, ( направило ми е впечатление че почти всички служители в тази сфера, щом стане въпрос за обяснения те засипват с информация така че изгубваш всякаква ориентация, и се отказваш вобще да разбереш какво става а направо подписваш договора който ти предлагат) нямаше да има такси при тегления и вобще още куп неща които не схванах. Обясними как мога да си взема картата без да я ползвам просто да я имам за в случай на нужда, как като не тегля пари няма да има никакви лихви и вобще още куп глупости , които обаче вече бях слушал. Както се казва БСТ ПСГ - бил съм там, правил съм го. След като си каза текста, служителката победоносно ме попита дали се интересувам от така предложената ми оферта. Няма да отрека, че борбата в мен беше голяма, но въпреки това аз събрах сетни сили и и отговорих ВАШАТА ОФЕРТА НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА!!! Това надявам се беше краят на моята одисея с кредитната карта. Наздраве!!!

Няма коментари:

Гербът на моето семейство

Гербът на моето семейство